We bestaan officieel bijna 2 jaar. En dat voelt goed! Een hobby die we toch echt professioneler moesten gaan aanpakken, omdat we blijkbaar iets leveren op een prettige manier.
Hobby en klantenservice
Het hobbygevoel willen we er in blijven houden, want het runnen van Refurbabyfoons.nl geeft ons nog steeds veel plezier. We hebben ondertussen honderden klanten gesproken, meegedacht met de meest uiteenlopende vragen, van een babyfoon voor een bevallend paard tot een babyfoon voor een tweeling.
Als je via de webshop vragen aan ons stelt, zal Jonneke ik ik je te woord staan, wij doen allebei de klantenservice. Ik doe nog steeds de reparaties. Er zijn ondertussen mijn weinig babyfoons (van onze merken) die ik nog net uit elkaar gehaald heb.
Verhuur & inkoop
Ondertussen breide we onze diensten ook langzaam uit, op basis van de vraag. We verhuren babyfoons, als iemand een babyfoon maar voor een paar weken nodig heeft en we hebben standaard tarieven om babyfoons in te kopen. Ook merken dat steeds meer mensen ons weten te vinden om de oude babyfoon in te leveren, zodat wij deze klaar kunnen maken voor een tweede leven. Super leuk!
Belgische klanten & overhead Ondertussen weten zelf Belgische klanten ons te vinden, Heel erg leuk!
We proberen de overhead zo laag mogelijk te houden, gezien je dit terug moet laten komen in de prijs. Dus weinig advertentie kosten, geen eigen verpakkingen, geen eigen bedrijfspand. Enkel een eigen sticker op elke babyfoon (Idee van Jonneke) Elke doos die wij gebruiken is hergebruikt.
Testen
Ik test nog steeds de nieuwste babyfoon, om te weten hoe elke babyfoon werkt. We verkopen graag babyfoons waar we achter staan. En waarvan we de kwaliteit zelf hebben ervaren. Daarnaast heb ik veel plezier in nieuwe babyfoons uitproberen en uit elkaar halen..
Strakker op garantie
We merken dat we iets duidelijker en strakker moeten worden met garantie omdat we simpelweg geen grote webshop zijn. Vooral aansluitpunten kunnen snel defect zijn, als er niet zorgvuldig mee wordt om gegaan,
We proberen zoveel mogelijk mee te denken, maar kunnen niet voorkomen dat eventuele defecten na aankoop zonder bijkomende kosten gerepareerd moeten worden. Meestal komen we hier overigens prima uit samen met de klant.
Chatrobot
We zijn momenteel bezig met het opvoeden van onze chatrobot, hopelijk kan "refury" binnenkort, de meest algemene vragen voor ons beantwoorden.
Kortom.. We proberen onze producten service steeds duidelijker en beter en efficiënter aan te bieden. Bedankt voor het vertrouwen en de leuke en fijne reviews! Wellicht tot een volgende babyfoon!:)
Groeten Justin & Jonneke Emma & Finn
Comentários